Vrácení zboží
Nepadnoucí velikost, nevhodný dárek či špatná barva?
Reklamace
1) Spojte se s námi, a to buď na e-mailu fanshop@hcb-karvina.cz nebo telefonicky.
2) Zašlete nebo přineste nám zboží přímo na níže uvedenou adresu.
3) Přidejte, prosím, průvodní dopis (číslo objednávky, kontaktní údaje, popis nedostatků).
4) Po obdržení zásilky posoudíme vadu/nedostatek reklamovaného produktu a budeme vás zpětně informovat.
Reklamace bude vyřízena během 30 dní, v jejím průběhu se můžete kdykoliv informovat o jejím stavu.
Jaké mohou být výsledky reklamace?
1) Reklamace bude uznána dodavatelem
- obdržíte nový produkt, případně poukaz na nákup jiného produktu,
- máte nárok na vrácení peněz.
2) Reklamace nebude uznána dodavatelem
- na základě analýzy došlo k vyhodnocení, že problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používáním,
- nemáte nárok na nový produkt a zaslaný výrobek Vám bude vrácen.
V případě opakované reklamace (3x) vzniká nárok na vrácení peněz.
Adresa pro vrácení nebo reklamaci:HCB Karviná, z.s. Cihelní 1652/51, Nové Město, 735 06 Karviná |